H&M přináší svou první exkluzivní kolekci s oblíbenou holandskou značkou spodního prádla LOVE STORIES, kterou založila v Amsterdamu v roce 2013 talentovaná designérka Marloes Hoedeman.

Tato značka je známá svými eklektickými potisky, nečekanými barevnými kombinacemi a pohodlným designem. Kolekce H&M x Love Stories bude obsahovat originální kousky navržené ve spolupráci s týmem designérů H&M. Kolekce bude k dispozici ve vybraných prodejnách po celém světě i online od 9. srpna.

Spolupráce H&M x Love Stories je exkluzivní kolekce, která přináší nádherné a pohodlné spodní i noční prádlo, ponožky či cestovní tašky z krajky, saténu a měkkého polyamidu. Za designem stojí týmy H&M i LOVE STORIES. Všechny kousky mají charakteristicky neobvyklé potisky a originální barevné kombinace, které Marloes Hoedeman ráda nazývá „dokonalými nesoulady“. Leopardí vzory, hvězdy a odvážné květiny jsou kombinovány s krajkou, atletickými proužky a volánovými okraji. Paleta barev se pohybuje mezi tmavě růžovou, černou a olivově zelenou. Vše lze bez námahy kombinovat a přizpůsobit tak, aby vyhovovalo jakékoliv náladě, a umožňuje předvést svůj osobní styl.

H&M Hennes & Mauritz AB bylo založeno ve Švédsku v roce 1947 a je uvedeno na Nasdaq Stockholm. Obchodní myšlenkou H&M je nabízet módu a kvalitu za nejlepší cenu udržitelným způsobem. Kromě toho H&M group zahrnuje značky & Other Stories, Cheap Monday, COS, Monki a Weekday a také H&M Home. H&M group má více než 4 300 obchodů v 65 trzích včetně franšízových trhů. V roce 2016 byl prodej včetně DPH přibližně 223 miliard švédských korun. Počet zaměstnanců činí více než 161 000. Pro více informací navštivte hm.com.

„Pro mě byla spolupráce mezi LOVE STORIES a H&M jakousi milostnou záležitostí. Od prvního dne došlo k úžasnému oboustrannému respektu a mezi všemi designéry panoval naprostý soulad. Kolekce se točí kolem klasických produktů LOVE STORIES, jako jsou podprsenky, bikini kalhotky a tanga… a pro tuto značku typických ‚dokonalých nesouladů potisků a T barev‘, říká Marloes Hoedeman, zakladatelka LOVE STORIES.

„Spodní prádlo bylo vždy důležitou součástí módy. S touto spoluprací chceme ukázat, že spodní prádlo může být stejně zábavné a expresivní jako oblečení, i když není vždy vidět. Proto byly LOVE STORIES perfektní volbou. Dlouho jsme obdivovali Marloes pro její energii a samozřejmě velmi originální návrhy. Jsme skutečně nadšeni, že tato spolupráce vyšla a že je kolekce tak zajímavá,“ říká Pernilla Wohlfahrt, designová ředitelka H&M.