Ve své knize Řeč ikon vás výtvarník a designér Felix Sockwell krok za krokem provede procesem tvorby ikon, ukáže vám širokou paletu možných přístupů, vizuálních stylů a řešení nejrozmanitějších zadání.
Seznam Sockwellových zákazníků je impozantní. Jeho práce využívají přední světoznámé značky jako AT&T, Apple, Facebook, Hasbro, deník New York Times, Sony či Yahoo!
Dozvíte se, jak vznikají prvotní koncepce a jak se rodily ikony, kterým se u klientů dostalo příznivého přijetí, ale i ty, které neuspěly a skončily v šuplíku, odkud se možná jednou vynoří ve zbrusu novém převtělení.
Zjistíte, že Felix si s ikonami hraje, že používá svou vynalézavou, nápaditou estetiku ke zkoumání nečekaných tvůrčích možností obsažených v ikonickém slonovi Republikánské strany USA, ve značce Dunkin’Donuts, FIFA World Cup a v jiných zavedených vizuálních symbolech.
To vše doplňuje předmluva od Stevena Hellera a zasvěcené komentáře od odborníka na loga Billa Gardnera a kreativních ředitelů Johna Korpicse a Briana Rey.
Kniha Řeč ikon poučí, inspiruje a pobaví designéry, ilustrátory, milovníky designu a každého příznivce ikon.
KNIHA: ŘEČ IKON
Autor: Felix Sockwell, Emily Pottsová
Vazba: měkká
Počet stran: 160
Formát: 21,6 x 25,4 cm
ISBN/EAN: 9788075295194
Rok vydání: 2018
Edice: design / Umění
Cena: 399 Kč
www.slovart.cz