Venku už začíná pořádně mrznout, na náměstích budou rozsvěcet vánoční stromky a supermarkety do vás tlačí Vánoce horem spodem, ať už chcete, nebo ne. Nastává klasický předvánoční shon. Máme pro vás skvělý tip, jak se mu vyhnout, přiučit se něčemu novému a vytvořit originální vánoční dárky. Představujeme knihu Vyšíváme květiny.

vysivame-kvetiny-uvodn

V posledních letech začíná být v módě návrat k tradičním řemeslům a domácí tvorba se dostává do sedla. Někdo si tvoří nábytek z palet, jiní si šijí vlastní šaty. Co se ale zaměřit na něco preciznějšího a jemnějšího? Objevte znovu vyšívání. Na správnou cestu vás přivede publikace od nakladatelství Slovart Vyšíváme květiny autorky Yuki Sugashima. Tenhle více než stostránkový zázrak je bezednou inspirací.

vysivame-kvetiny-2

Výhodou této knihy je, že nedává pouze návod na to, jak vyšívat různé rostliny nebo drobný hmyz, který k nim patří, ale zároveň přináší řadu skvělých nápadů, co těmito výšivkami opatřit. Jehelníček, povlak na polštář, kuchyňskou chňapku nebo brož; všechno včetně návodů, jak je ušít. Dozvíte se samozřejmě i úplné základy – jaké jehly použít, čím vyšívat a jaké vychytávky můžete aplikovat.

vysivame-kvetiny-3

Autorka se zaměřila spíš na luční kvítí a rostliny obvyklé ve střední Evropě. Nebylo by proto od věci další vydání s exotickými květy. Knize nechybí ani přehled stehů a šablony jednotlivých výšivek, podle kterých se můžete řídit. Přestaňte v obchodech vzdychat po nádherně zdobených kouscích. S trochou cviku a trpělivosti si takové můžete vytvořit sami.

Kniha: Vyšíváme květiny

Autor: Yuki Sugashima
Vazba: měkká
Počet stran: 128
Formát: 18 x 23 cm
Rok vydání: 2016
Cena: 249 Kč

10
Obsah
10
Informační hodnota
10
recenze-kniha-vysivame-kvetiny-nakladatelstvi-slovartKniha nabízí dobře zpracované návody a krásné nápady. Vůbec bych se nezlobila, kdyby kniha místo sta stran měla třeba tři sta. Čím víc nápadů, tím lépe!