Britský zpěvák Labrinth se proslavil zejména díky spolupráci s Emeli Sandé. Australanka Sia platí v popu za velké jméno s řadou hitů. Americký DJ a producent Diplo se podílel na tvorbě takových hvězd, jako je Madonna, Justin Bieber nebo Beyoncé. Pod jménem LSD nyní trojice hudebních hvězd ze tří různých kontinentů spojila síly na skupinový projekt. Na debutovém albu lákají do svého podivuhodného světa, který však není tak velkolepý, jak by obsazení sestavy mohlo napovídat.

Při prvotním pohledu na tracklist se nabízí otázka, jestli vůbec LSD měli na debut dostatek materiálu. Deset skladeb, z nichž polovina byla vypuštěna do rádií již před vydáním a závěrečnou položku tvoří pouze remix. Poslech alba pak ukazuje, že hvězdný trojlístek možná mohl prostoru pro nápady věnovat více času. Zvuku alba dominuje výrazná elektronika, která není kdovíjak inovativní, texty působí repetitivně a obsahově poměrně prázdně. Ukázkovým příkladem těchto nedostatků je nezáživná Angel In Your Eyes, která nejvíce zaujme začátkem evokujícím staré videohry.

Album má ovšem jednu velkou přednost, a tou jsou hlasy obou zpěváků, se kterými se zde hodně pracuje. Sia a Labrinth mají oba výborné vokální schopnosti a zajímavé barvy hlasů, které zní dohromady velmi dobře. Není proto náhodou, že jako nejzdařilejší vychází z celé kolekce emotivní balada It’s Time. Za jemného doprovodu klavíru zpívají Labrinth a Sia o tom, že když o vás protějšek již nejeví zájem, je čas odejít, a jejich působivé harmonizace dodávají skladbě na naléhavosti.

Přestože deska jako celek není nijak strhující, skromná třicetiminutová stopáž ubíhá docela příjemně a chytlavé melodie v ní bezesporu najdeme. Pilotní singl Genius má největší hitový (nenaplněný) potenciál a překvapivě dobře funguje i s rapperem Lil Waynem ve zremixované verzi, která dodává té původní více dravosti a údernosti. Zaujme také song Audio se snovou noční atmosférou, rozjařená óda na přátelství v podobě No New Friends nebo odhodlaná Heaven Can Wait se skvělou Siou v refrénu.

LSD jsou ve výsledku na svém prvním společném albu trochu uspěchaní a nepříliš nápadití, Labrinth a Sia však dělají desku zajímavější. Debut trojice jinak nabízí průměrný pop, který v tvrdé konkurenci zatím také příliš neobstál. Jako nejúspěšnější se ukázal singl Thunderclouds, se kterým sestava dokázala proniknout do amerického žebříčku Billboard. Uvidíme, jaký svět nám LSD představí v budoucnu.

Album: LABRINTH, SIA & DIPLO PRESENT… LSD

Interpret: LSD
Datum vydání: 12. dubna 2019